Welkom | Login
Tel. +31 (0) 529 434 557
>

Boekjes etiket (Booklet)

Een boekje geeft u de mogelijkheid om een zeer grote hoeveelheid informatie op uw product te vermelden, zonder dat u de etiketruimte op uw product vergroot.

Pharmaceutisch: folder ingesloten in de hoofdverpakking.

  • Voor klinische proeven, voor gegevensregisters en het willekeurig gegevens herdrukken.
  • De verwijdering van de secundaire verpakking impliceert belangrijke vermindering van de bijbehorende kosten en ingewikkeldheid voor fabrikanten.
  • Duidelijke informatie is altijd beschikbaar (direct toegespitst op het product) en waarborgt veiligheid en gemakkelijk gebruik aan patiënten.
  • Vervaardigd volgens de pharmaceutische normen.
     

Informatief: extra ruimte voor meer gedetailleerde informatie.

  • Instructies en adviezen voor gebruik kunnen op smalle producten geplakt worden.
  • Informatie in meerdere talen voorkomt herdruk bij distributie naar een ander land.
     

Promotioneel: marketing promotie middel.

  • Voor promotie op bestaande verpakking zonder deze te beschadigen.
  • Bereikt direct doelgericht publieke acties (win-direct, korting bonnen, recepten, spelletjes, krasloten, gedateerde antwoord coupons etc.
  • Zeer geschikt om een campagne voor nieuwe producten te lanceren om uw productrange te laten zien of andere marketing actie.